Μπάρα προσβασιμότητας
[Απόκρυψη]
Ο ιστότοπος διαθέτει μπάρα προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρία. Για ενεργοποίηση/απενεργοποίηση πιέστε το αντίστοιχο κουμπί ή "0" από το πληκτρολόγιο.
Πληροφορίες για την προσβασιμότητα

Προσβασιμότητα στον Ιστό (Web Accessibility) σημαίνει ότι άτομα με όλες τις ικανότητες αλλά και άτομα με αναπηρία μπορούν να αντιλαμβάνονται, να κατανοούν, να περιηγούνται και να αλληλεπιδρούν με το διαδικτυακό περιεχόμενο

Η δυνατότητα αξιοποίησης των συστημάτων πληροφορικής και της ηλεκτρονικής πληροφορίας από οποιονδήποτε κατοχυρώνεται τεχνικά και νομικά σε διεθνές και εθνικό επίπεδο. Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την προσβασιμότητα στο διαδίκτυο στην Ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Ο παρόν ιστότοπος είναι προσβάσιμος σε ΑμεΑ. Διαβάστε αναλυτικά τον οδηγό χρήσης της μπάρας προσβασιμότητας.

Level Double-A conformance, W3C WAI Web Content Accessibility Guidelines 2.0

Πληροφορίες ρυθμίσεων

Η μπάρα προσβασιμότητας δίνει την δυνατότητα σε κάθε χρήστη να αποθηκεύσει τις προτιμήσεις του, ενεργοποιώντας τις αγαπημένες του λειτουργίες κάθε φορά που θα εισέλθει στον ιστότοπο. Οι προτιμήσεις που μπορούν να αποθηκευτούν είναι το αυτόματο άνοιγμα της μπάρας, η εμφάνιση της πλαϊνής μπάρας συντομεύσεων, η επισήμανση των στοιχείων κατά την περιήγηση με το TAB, η αλλαγή της αντίθεσης, η αλλαγή του μεγέθους της γραμματοσειράς των κειμένων και η επισήμανση κειμένου. Η πλοήγηση με το πλήκτρο TAB είναι πάντοτε ενεργοποιημένη, ανεξάρτητα από το αν η μπάρα προσβασιμότητας είναι ανοιχτή ή κλειστή. Η πλοήγηση στις διάφορες σελίδες του ιστοτόπου μέσω συντομεύσεων πληκτρολογίου (hotkeys) είναι δυνατή, μόνον όταν η μπάρα προσβασιμότητας είναι ανοιχτή.
Για την αποθήκευση των προτιμήσεών σας χρησιμοποιούνται cookies.

Μπάρα προσβασιμότητας
Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • 0 Άνοιγμα / Κλείσιμο Μπάρας
  • 1 Έναρξη / Τερματισμός φωνητικών οδηγιών
  • 2 Σταδιακή αύξηση γραμματοσειράς / Επαναφορά
  • 3 Ενεργοποίηση υψηλής αντίθεσης: Μαύρο φόντο με λευκά γράμματα / Επαναφορά
  • 4 Ενεργοποίηση αποχρωματισμού / Επαναφορά
  • 5 Έναρξη / Τερματισμός οδηγού χρήσης
  • 6 Μετάβαση στις λειτουργίες της μπάρας κατά την πλοήγηση με TAB
  • h Αρχική
  • a Ποιοί Είμαστε
  • t Τεχνογνωσία
  • m Μοντέλο Συνεργασίας
  • e Η Ομάδα Μας
  • s Στρατηγική
  • r Υπηρεσίες
  • i Συνεργάτες
  • b Blog
  • c Επικοινωνία
  • z Προσβασιμότητα ΑμεΑ - Πρότυπο WCAG
Μενού: Πληροφορίες
Οδηγός χρήσης
Πληροφορίες
Προσβασιμότητα ιστοτόπου: Φόρμα αναπληροφόρησης
Μενού: Συντομεύσεις σελίδας
Πλοήγηση με TAB
Ενεργό
Πλήκτρα πλοήγησης
Μενού: Ανάγνωση σελίδας
Κείμενο σε ομιλία
Αλλαγή αντίθεσης
Μέγεθος κειμένου
Επισήμανση κειμένου
Μενού: Ρυθμίσεις
Ενεργές λειτουργίες
Πληροφορίες ρυθμίσεων
Επαναφορά ενεργών λειτουργιών & cookies
Άρθρο μπάρας προσβασιμότητας

Αναδιάρθρωση

Κεντρική Στρατηγική της Critical αποτελεί η Αναδιάρθρωση επιχειρήσεων σε οργανωτικό και οικονομοτεχνικό επίπεδο. Η υποχρεωτική προσαρμογή στην Εταιρική Διακυβέρνηση και η χρηματοδότηση μόνο ρυθμισμένων επιχειρήσεων με αναλυτικό και ρεαλιστικό Business Plan, οδηγούν στην επανεκκίνηση μέσα από αναδιάρθρωση.
Η παραπάνω διαδικασία αφορά υγιείς, αλλά και υπό πίεση εταιρείες.

Φάσεις Αναδιάρθρωσης

Α. Φάση Α: Αξιολόγηση Επιχείρησης & Επανεξέταση

  • Αξιολόγηση της τρέχουσας οικονομικής κατάστασης, συμπεριλαμβανομένου του επιχειρηματικού σχεδίου της εταιρείας. Με την επιφύλαξη για το σχεδιασμό του Business Plan που εκπονήθηκε από τη Διοίκηση, θα πρέπει να συμμετάσχουμε στην προετοιμασία / ανάπτυξη του πενταετούς λεπτομερούς επιχειρηματικού πλάνου (συμπεριλαμβανομένων των τριών δηλώσεων του οικονομικού μοντέλου: Ισολογισμός, P&L και προβλέψεις ταμειακών ροών) βασισμένου σε βέλτιστες πρακτικές.
  • Συνάντηση με τη διοίκηση της εταιρείας και των βασικών στελεχών της, ώστε να γίνουν κατανοητές οι επιχειρηματικές δραστηριότητες και οι τρέχουσες πρωτοβουλίες αντιμετώπισης της πιθανής κρίσης.
  • Συγκέντρωση επιπλέον οικονομικών και άλλων πληροφοριών, οι οποίες είναι απαραίτητες, για να κατανοηθούν οι λειτουργίες και η οικονομική θέση της εταιρείας.
  • Αναθεώρηση του συστήματος και των διαδικασιών διαχείρισης CashFlow της εταιρείας.
  • Αξιολόγηση των πραγματικών απαιτήσεων και της ρευστότητας της εταιρείας.
  • Κατανόηση της εμπορικής στρατηγικής της επιχείρησης για κάθε τμήμα και προετοιμασία ανάλυσης του περιβάλλοντος της αγοράς / ανταγωνισμού. Κατανόηση της αντίδρασης της εταιρείας για την αντιμετώπιση των ανταγωνιστικών πιέσεων που εντοπίστηκαν.
  • Βοήθεια στην ανάπτυξη ενός σχεδίου για τη χρηματοοικονομική και επιχειρησιακή αναδιάρθρωση της εταιρείας.

Β. Φάση Β: Σταθεροποίηση

I. Μετασχηματισμός

  • Συνεργασία με την εταιρεία και την ομάδα διοίκησης, ώστε να προσδιοριστούν περαιτέρω και να εφαρμοστούν, τόσο βραχυπρόθεσμες όσο και μακροπρόθεσμες πρωτοβουλίες δημιουργίας ρευστότητας.
  • Παροχή βοήθειας σε σχέση με την ανάπτυξη του επιχειρηματικού σχεδίου της εταιρείας (και άλλες σχετικές προβλέψεις), που μπορεί να απαιτηθούν από τους δανειστές, σε σχέση με τις διαπραγματεύσεις ή από την εταιρεία, για εταιρικούς σκοπούς ανάπτυξης.
  • Υποστήριξη της εταιρείας στο σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικής αναδιάρθρωσης, λαμβάνοντας υπόψη την ισορροπημένη και ελεγχόμενη χρήση της δημιουργίας ταμειακών ροών, της αποπληρωμής του χρέους και της πιθανής χρηματοδότησης, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η αξία της επιχείρησης (συμπεριλαμβάνοντας τα συμφέροντα των βασικών πιστωτών).
  • Παροχή βοήθειας στην εταιρεία κατά την ανάλυση και διαπραγμάτευση, με στόχο την ρευστοποίηση οποιασδήποτε μη βασικής περιουσίας ή επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

II. Σχετικά με τα οικονομικά

  • Παροχή βοήθειας για την οικονομική λειτουργία που περιλαμβάνει (i) την ενίσχυση των βασικών ικανοτήτων στον χρηματοοικονομικό τομέα, ιδιαίτερα τη διαχείριση μετρητών, προγραμματισμό, γενικής λογιστικής και χρηματοοικονομικής πληροφόρησης ii) σε ένα σχέδιο αναδιοργάνωσης (iii) στην ανίχνευση και αποτύπωση προβλέψεων σχετικά με την παραγωγή εσόδων.
  • Παροχή βοήθειας στη διοίκηση, για την έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με τη ρευστότητα της εταιρείας.

ΙΙΙ. Επικοινωνία με τρίτους

  • Συμμετοχή και υποστήριξη στις διαπραγματεύσεις με τα ενδιαφερόμενα μέρη και τους εκπροσώπους τους.
  • Συμμετοχή και υποστήριξη στις διαπραγματεύσεις με τους πιθανούς αγοραστές των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας.
  • Βοήθεια στην επικοινωνία και / ή τη διαπραγμάτευση με τρίτους

IV. Πρωτοβουλίες για τη μείωση του κόστους

  • Υποστήριξη της επίβλεψης εφαρμογής ενός επιχειρησιακού σχεδίου αναδιάρθρωσης που αποσκοπεί στη βελτιστοποίηση της βάσης κόστους και της αποδοτικότητας της επιχείρησης, διατηρώντας παράλληλα την πελατειακή της βάση.
  • Ανάλυση των δυνατοτήτων βελτίωσης των επιδόσεων, των ταμειακών ροών (συμπεριλαμβανομένης της παροχής βοήθειας με πρωτοβουλίες μείωσης του κόστους), της διαχείρισης εισπρακτέων λογαριασμών και τις ευκαιρίες αναβάθμισης των διαδικασιών πληρωμών.
  • Βοήθεια στην αναθεώρηση και την εφαρμογή αλλαγών στο πληροφοριακό σύστημα της εταιρείας, ώστε να μειωθεί το κόστος, να βελτιωθούν τα επίπεδα υπηρεσιών και να υποστηριχθεί η επιχειρησιακή αναδιάρθρωση που πρόκειται να εφαρμοστεί (Reporting / Controlling).

Υπηρεσίες CRO:

  • Εβδομαδιαία και μηνιαία έκθεση σχετικά με την κατάσταση και την πρόοδο του project (σύνοψη των δράσεων που αναλήφθηκαν από τον CRO, επιχειρησιακά / χρηματοπιστωτικά / οργανωτικά ζητήματα που εντοπίστηκαν, προτεινόμενες λύσεις / συστάσεις, άλλα βασικά στοιχεία που πρέπει να επισημανθούν).
  • Έκθεση βραχυπρόθεσμης ταμειακής ροής σε εβδομαδιαία βάση και πρόβλεψη μέσο/μακροπρόθεσμη.
  • Παρουσίαση Επιχειρησιακού Σχεδίου: Σε συντονισμό με τη διοίκηση, ο CRO συμμετέχει στην προετοιμασία και στην ανάπτυξη του επιχειρηματικού σχεδίου του Ομίλου. Οι επιχειρησιακοί εμπειρογνώμονες ενδέχεται επίσης να χρειαστεί να συμμετάσχουν σε αυτό το στάδιο, για να αξιολογήσουν το επιχειρησιακό μοντέλο (π.χ. επίπεδα απογραφής, θέματα υλικοτεχνικής υποδομής κ.λπ.).
  • Σχέδιο χρηματοοικονομικής αναδιάρθρωσης: Έχοντας προσδιορίσει τα βιώσιμα EBITDA / CFAD της Εταιρείας, θα αναπτυχθεί ένα σχέδιο χρηματοοικονομικής αναδιάρθρωσης στο πλαίσιο διαφορετικών σεναρίων αναδιάρθρωσης (π.χ. πώληση μη βασικών περιουσιακών στοιχείων, πρωτοβουλίες περικοπής κόστους, βελτίωση ή έναρξη εξαγωγών κλπ.).
  • Μηνιαίες εκθέσεις CRO που καλύπτουν τουλάχιστον τις ακόλουθες περιοχές:
  1. Πραγματικές ταμειακές ροές και σχόλια για τυχόν αποκλίσεις σε σχέση με τους προϋπολογισμούς.
  2. Ανάλυση εσόδων ανά προϊόν, με διαχωρισμό σε εγχώριους & διεθνείς πελάτες (σε όρους όγκων, αξιών και μέσων τιμών) και σύγκριση με τους προϋπολογισμούς.
  3. Παρουσίαση / Ανάλυση κόστους παραγωγής ανά φάση παραγωγής και σύγκριση με τους προϋπολογισμούς.
  4. Ανάλυση εσόδων / λειτουργικών εξόδων και λειτουργικών κερδών από λογιστική και ταμειακή άποψη.
  5. Ανάλυση εμπορικών εισπρακτέων, συμπεριλαμβανομένης της εκτιμώμενης ημερομηνίας συλλογής.
  6. Λεπτομερής ανάλυση των ενδοεταιρικών συναλλαγών (έσοδα, αγορές, άλλα)

 

D. Χρονοδιάγραμμα Φάση A & B:

Η διάρκεια θα είναι X εβδομάδες. Μέχρι τότε, πρέπει να έχουμε προετοιμάσει τα παραδοτέα που περιγράφονται παραπάνω και να μπορέσουμε να συζητήσουμε τις προτεινόμενες επιλογές οικονομικής αναδιάρθρωσης.

Επιχειρήσεις και οργάνωση
Critical Solution
Critical Solution - Ομάδα
modal

Φόρμα αναπληροφόρησης για την προσβασιμότητα του ιστοτόπου

Η συγκεκριμένη φόρμα επικοινωνίας αφορά αποκλειστικά ζητήματα προσβασιμότητας του ιστοτόπου. Για οποιοδήποτε άλλο ζήτημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά, μέσω email ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας του ιστοτόπου.

Δυσλειτουργία μπάρας προσβασιμότητας
  • Δυσλειτουργία μπάρας προσβασιμότητας
  • Πρόταση για νέα δυνατότητα της μπάρας προσβασιμότητας
  • Ενδιαφέρον για εγκατάσταση της μπάρας προσβασιμότητας σε νέα ιστοσελίδα
  • Άλλο

Απαλοιφή εικόναςskip
Eucleides form upload image